FANDOM

Увага!

Обережно.png

Адміністрація

Космічний політ — це подорож або транспортування в або через космос. Чітка межа між Землею і космосом відсутня, Міжнародна авіаційна федерація вважає межею висоту 100 км від поверхні Землі. Щоб на такій висоті літальний апарат летів завдяки дії аеродинамічних сил, необхідно мати першу космічну швидкість, що робить політ швидше орбітальним, ніж аеродинамічним. Класичний поділ між авіа- та космічними польотами дедалі більше розмивається завдяки розвитку суборбітальних космічних кораблів і орбітальних літаків.

Як полетіти в космос? Редагувати

Найлегший спосіб дістатися до космосу це забомбити! Ваш пукан є сильнішим за бомбу над Хіросімою!

Куди літають космонавти Редагувати

Роздуми Поліграфа Поліграфовича Шарікова про космонавтику:

Маленькі космонавти радянської піонерії давно виросли, зникли держави, з'явились комп'ютери а польоти у космос начебто завмерли, польоти на Місяць і пауза до того ж жодного пристойного фото матінки-Землі за останні 50 років з відстані.

Отож спробуємо розібрать куди хто літає?

Як подає офіційна наука космічні апарати з космонавтами на борту літають навколо Землі у Термосфері, що знаходиться вище 100 км над Землею, що і є межею космоса і тягнеться ця Термосфера до умовно 700 км. Проте чомусь в жодній книжці по космонавтиці не звертається увага на властивості термосфери які по суті вказані вже у її назві, а саме ВИСОКА ТЕМПЕРАТУРА від 200 Kельвінів до 2000 Кельвінів, тож бо там де закінчується Мезосфера на висоті 90-100 км температура мінус 90 градусів за Цельсієм і починає зростати до плюс 2000 градусів (хоч Кельвіна хоч Цельсія - всерівно дофіга).

Отож питання: як ті космічні кораблі-консервні бляшанки літають у тому гарячому середовищі й чому з середини вони не схожі на лазню-баню з пітними космонавтами. Також треба врахувати надзвичайно низький тиск на тій висоті, тож космонавти що виходять у відкритий космос - виходять у середовище з надвисокою температурою і надзвичайно низьким тиском, тож бо мабуть комфортний тиск їм забезпечує скафандр космонавта? Можливо та чому він в такому разі дозволяє згинатися рукам й ногам космонавта, адже як шо там тиск в 1 атмосферу то той скафандр на висоті в 300 км був схожий на кулю-шар з людиною всередині, не забуваєм і про температуру близько ну нехай 500 градусів (а може бути й 2000)...

Шось тут не клеїться...

Згадаємо також як одного разу канали РФ насміхалися з Китайського польоту в космос називаючи його фейком, проте не пояснили, що всі організації різних країн, що займаються польотами у космос, як то НАСА, Роскосмос то є по суті єдиною організацією, що знімає високоякісні й не дуже мультфільми для дорослих про польоти в космос. Можна припустити, що всі зйомки польотів у космос проводяться в бесейнах й після комп'ютерної обробки даються в ефір, а відео перебування людей на космічних станціях знімають на літах що літають на суборбітальних орбітах...

Хто не може в космос Редагувати

Польща не може в космос...

Нафіга попу наган? Редагувати

Отож товаріщ Шаріков намагається зрозуміти а нашо воно то таке треба?

Чи то у людства не має технологій польоту в Космос а дуже хочеться, модливо відповідь знає професор Преображенський...

Джерело інформації Редагувати

Випадкова вікі