FANDOM

Увага!

Обережно.png

Адміністрація

На протязі 4-х днів починаючи з 7 липня 2014 року було зроблено в Німеччині відео де чітко видно, як по поверхні Місяця "пробігають хвилі", а вірніше смуги і це схоже на те, як оновлюється зображення місячної поверхні, яке ми бачимо з Землі.

Як би це безумно не виглядало, але точно такі смуги помічали вже не раз і при зйомці різними відеокамерами і телескопами. Мабуть будь-яка людина, що має відеокамеру з хорошим зумом, зможе побачити те ж саме.

Можливі кілька пояснень: Редагувати

  1. (Офіційна версія) Це турбулентні потоки в атмосфері Землі, які заломлюють світло (картинку), що йде від Місяця. Це найлегше і наукове пояснення того, що відбувається на відео. Але цей ефект не пояснює чому переломлення йде смугою, як зміна кадру. І не пояснює тимчасову періодичність "хвилі" на кромці Місяця.
  2. На орбіті Землі дійсно є якийсь об'єкт розміри якого відповідають видимого нами з Землі "Місяця", але насправді те, що ми бачимо це лише голограма - маскування створюється поверх об'єкту. Це до речі пояснює те, чому ніхто не літає на "Місяць". Можливо усі держави, які надсилали свої апарати на "Місяць", добре знають, що під маскою того, що ми бачимо з Землі, там знаходиться зовсім інше.

Метеликі в голові Редагувати

На користь даних версій укладаються ті факти, які давно викликають здивування своєю нелогічністю:

  • - Чому людство посилає апарати в дальній космос, але абсолютно ігнорує найближчу до нас планету-супутник.
  • - Чому всі фотографії Місяця, що передаються земними супутниками мають таку огидну якість.
  • - Чому астрономи маючи досконалі телескопи не можуть робити знімки місячної поверхні за якістю порівнянних хоча б зі знімками з Марса або з земних супутників. Чому на орбіті Землі літають супутники здатні зробити фотографію поверхні на якій видно номер автомобіля, а місячні супутники знімають поверхню Місяця у жахливій якості.

Джерела інформації Редагувати

Випадкова вікі