FANDOM

Увага!

Обережно.png

Адміністрація

Що таке мораль? Редагувати

Мораль — система формальних, у вигляді правових приписів поглядів, уявлень, норм та оцінок, що регулюють поведінку людей у суспільстві, практична реалізація положень якої забезпечується громадським осудом та іманентним імперативом соціалізованого індивіда.

А що таке етика? Редагувати

Е́тика (лат. ethica, від грец. ήθος — звичай) — наука чи то філософська дисципліна, яка вивчає мораль, суспільні норми поведінки, звичаї.

Квазіунофантазія Редагувати

Мабогіанська етика — світоглядні переконання представників маловідомої цивілізації з планети Мабог, що знаходиться десь у центрі галактики Чумацький Шлях.

Основний постулат Редагувати

  • Мабогіанська етика забороняє вбивство розумних істот будь-якого виду чи форми життя без будь-яких виключень, навіть для самооборони. Будь-яке вбивство чи шкода іншій розумній істоті розглядається як психічна хвороба, що потребує лікування.
    • Один з представників мабогіан стикнувшись з людьми-землянами, що намагалися його вбити а потім вкрасти його зореліт довго розмірковував чи врятувати йому своє життя знищивши цих хворих істот бомбою, врешті-решт він опанував себе і не зрадив своїм принципам. Звичайно дикуни-земляни навіть не усвідомили, що були на волосині від загибелі, тож невігласи-земляни не змігши опанувати до пуття вкрадений зореліт вимушені були його повернути.

Мабогіанський Союз Редагувати

  • Слід зазначити, що цивілізація Мабогу надзвичайно розвинута технічно, їхні зорельоти будуються з невідомого надміцного металу, що дозволяє пройти крізь планету на величезній швидкості навіть не подряпавши обшивку. Абсолютна більшість представників Мабогіанців це надзвичайно витривалі та живучі істоти, що схожі ззовні на плаский паралелограм, як каже мабогіанське прислів'я: Мабогіанець або помирає одразу або ніколи..., проте до мабогіанського союзу також входить одна гуманоїдна раса, котра втім немає ментально нічого спільного з жителями планети Земля.
    • Люди-земляни, що спробували вкрасти мабогіанський зореліт навіть частково розібравшись у керування не змогли його використати із-за чудернацької специфічності технологій мабогіан, як то надзвичайно високе прискорення, тому серед них побутує думка, що мабогіани рідкісні монстри.

Висновок Редагувати

Отож, будьте розумними та чемними, не матюкайтесь та не робіть дурниць, краще їх пишіть на цій вікі...

Джерело інформації Редагувати

Випадкова вікі