FANDOM

Увага!

Обережно.png

Адміністрація

Книга Буття Редагувати

І була Земля і було довкола неї два місяці, і буяло на Землі життя, в морях було безліч різних істот, на суші було безліч тварин, що жили поміж зелені велетенських дерев, що в ширину були до декількох кілометрів і тяглися на десятки кілометрів в небо та сягали своїми верхівками космосу. Ці велетенські дерева переробляли вуглекислий газ на аргон та містили у своєму складі священний кремній.

Книга Небуття Редагувати

І була космічна раса кочових рептилій інакше Рептилоїдів, що мандрувала всесвітом так довго, що вже й забула звідки походить і натрапила вона на блакитний діамант Чумацького Шляху - планету Земля і був це "чорний день" для Землі. Уся первинна гіганська рослинність була перероблена на пальне для зорельотів, один із двох супутників Землі був знищений для прискорення зміни кліматичних умов. Стовбури гіганських дерев шо вціліли були спиляні. Гіганські роботи почали добуток корисних копалин, роблячи гіганські каньйони, насипаючи гори відпрацьованої породи і планета перетворилася на гіганський відпрацьований кар'єр.

Книга Початку Редагувати

Космічні рептилії взяли з загарбаної планети багато чого у промислових маштабах та на планеті ще було що взяти з ресурсів та для добування їх потрібна була дешева праця бо використовувати величезних роботів було не рентабельно. Отож виникла ідея створити істот-рабів для цієї праці. На планеті вже був один від істот потенційно придатний до праці, вони називалися «Пітеки» або «Мавпи», проте будь які спроби залучити їх до праці не вдавались із-за недорозвиненості інтелекту даного виду і тоді один з космічних Рептилоїдів пішов на ризик, якого пізніше назвали Змієм або ж зрадником, взяв зі свого божественного тіла "іскру" тобто ген і додав його в генетичний код «Пітека» і так були створені розумні істоти, що отримали назву - «Люди». Пізніше вони були розділені на народи в залежності від звуків, що випльовували з рота, бо здатність спілкуваться телепатично від своїх творців Рептилоїдів вони не отримали. Назви цих народів такі: укри, єври, юди, інди, амери, моски та усі біло-, чорно-, жовто- люди.

Про це є напис у Священній книзі Людей:

І тепер став Людин як один з нас, знає добро і зло, як добре шо зрадник Змій не надав йому ген вічного життя...

Книга Царств Редагувати

Отож з'явились розумні «Люди», космічні Рептилоїди зорганізували їм зачатки цивілізації, побудували величезні хранилища-піраміди, дали їм начальника що міг бути як "богом" Рептилоїдом так і місцевим Людином а частіше гібридом бо усі грішні, навіть космічні Рептилоїди, як сказано у Священній книзі Людей:

І побачили боги Рептилоїди, що самиці Людські не такі вже й погані, хоч і волохаті, й спали з ними і від них пішли Велети...

Примітка: Велети пізніше були винищені Рептилоїдами бо підняли повстання проти своїх батьків.

Отож космічні Рептилоїди надали Людям закони, що дозволяли максимально контролювати популяцію від неконтрольованої загибелі людських рабсил, закони ці усім відомі й написані у Священній книзі Людей і відомі як Заповіді Рептилоїдів:

  • 1.Хай не буде тобі інших богів передо Рептилоїдом!
  • 2.Не роби собі різьби і всякої подоби з того, що на небі вгорі, і що на землі долі, і що в воді під землею. Не вклоняйся їм і не служи їм, бо Я Рептилоїд, Рептилоїд твій, Рептилоїд заздрісний, що карає за провину батьків на синах, на третіх і на четвертих поколіннях тих, хто ненавидить Мене, і що чинить милість тисячам поколінь тих, хто любить Мене, і хто держиться Моїх заповідей.
  • 3.Не призивай Імення Рептилоїд, Бога твого, надаремно, бо не помилує Рептилоїд того, хто призиватиме Його Ймення надаремно.
  • 4.Пам'ятай день сьомий, щоб святити його! Шість днів працюй і роби всю працю свою, а день сьомий субота для Рептилоїд, Бога твого: не роби жодної праці щоб не загнувся раб божий.
  • 5.Шануй свого батька та матір свою, щоб довгі були твої дні на землі, яку Рептилоїд, Бог твій, дає тобі!
  • 6.Не вбивай Людину!
  • 7.Не спи з жінкою іншого Людина, щоб Бог твій Рептилоїд міг контролювати генетику рабів своїх!
  • 8.Не кради у брата свого Людина!
  • 9.Не свідкуй неправдиво на свого ближнього Людина!
  • 10.Не жадай дому ближнього Людина, не жадай жони ближнього Людина, ані раба його, ані невільниці його, ані вола його, ані осла його, ані всього, що ближнього твого Людина!

Книга Цивілізацій Редагувати

Отож космічні Рептилоїди після створення Людини зорганізували їх у територіальні громади-держави де вони повинні були добувати дуже необхідні Рептилоїдам цінні метали, якто золото, срібло, платина, мідь, олово, свинець, залізо та ртуть та деякі надтверді мінерали як то діаманти та інше.

Спочатку все було добре, Люди слухались свої богів-хазяїв Рептилоїдів та з часом ситуація вийшла з підконтролю, неконтрольоване схрещування зрідка призводило до небезпечно високої концентрації генів божественних Рептилоїдів у тілах Людей, що перетворювало їх на щось більше схоже на Рептилоїдів ніж на Пітеків і вони починали повстання, вбивали хазяїв Рептилоїдів.

З-за частих повстань Людей, космічні Рептилоїди декілька разів так би мовити робили перезавантаження - так звані всесвітні потопи, в яких гинула більша частина Людей, та це допомагало на певний час а потім все повторювалось спочатку.

Книга Нових Царств Редагувати

Отож Рептилоїди фактично пішли з планети Земля, роблячи тільки номінальний нагляд за Людством, контролюючі космічні та медичні технології, щоб Люди не літали в космос та не знайшли спосіб вічного життя для чого було зорганізовано багато космічних і медичних агенств та різних агенств, що обмежували прогрес та регулярно знімали мультики про начебто подорожі Людей у космос та різні так би мовити медичні досягнення, що призводили тільки до генетичної деградації Людства. Та оскільки Люди всерівно розмножувалися неконтрольовано і кількість населення людей зростала, і звісно топити їх відрі як кошенят чи відстрілювати як слонів у заповіднику не кошерно, тож для початку кількість населення завищувалася у декілька разів, наприклад з двох до семи мільярдів, а потім влаштовувалися глобальні епідемії або війни, коли "трикутних" посилали на "фіолетових". Звичайно іноді ситуація виходила з під контролю у був ризик тотального знищення усього людства у ядерній чи біологічній війні тож було зорганізовано спеціальну наддержавну організацію CERN і побудовано планетарну машину часу, відому як Великий Адронний Колайдер, що могла у разі непередбаченої ситуації так би мовити "відкотити" усі події на Землі у часі назад. Цю установку довелось використати декілька разів, що призвело до ефекту Мандели та некритичного порушення у роботі свідомості деяких людей з великою концентрацією рептильних генів.

Книга Укрів Редагувати

Один людин на іменя Укр знайшов собі дівчину на імення Аїна й осів в центрі одного з материків планети Земля і започаткувалася держава з назвою за іменням цих двох "Україна" і її жителі відповідно отримали назву від своїх прародителів "Українці" або "Укри", а вороги заздрісно їх називали їх Укропами.

Та нелегко жилося Украм, були в них злі сусіди Моски, які походили від них і хотіли бути з ними одним народом, тож періодично нападали на них. Ще були в них інші сусіди Єври, то були розумні освідчені люди проте трохи дивні бо у них іноді чоловіки з чоловіками спарювалися а не з жінками, ну то їх справа, Украм до цього байдуже. Ще були в них далеке дружнє плем'я Амерів, що насправді мали тісні стосунки з космічними Рептилоїдами і виконували їх вказівки по керівництву розвитком суспільства на планеті Земля. То ці добрі Амери заступилися за Укрів перед Москами і не дали їх загарбати а також дають Украм смачні фрукти та найзагостреніші списи, щоб Укри могли себе боронити та не голодували, проте війна Укрів з Москами триває і по нині...

Джерело інформаціїРедагувати

Метелики в моїй голові

Випадкова вікі