FANDOM

Увага!

Обережно

Цю статтю заборонено читати за межами Хогвартсу.

Ми НЕ носимо ніякої відповідальності за наслідки. Втім, нікого це не зупинить.

Адміністрація

Теорзаг
Ви читаєте викриття ілюмінатів, а також таємниці світобудови.
Подивитися ще викриття...

Гаррі. В слові Гаррі є буква "Г". Що починається на букву "Г"? Правильно! Гейб. У Гейба є окуляри. У Гаррі теж є окуляри. Савпадєніє лі? Я так не думаю! Чим зв'язані Гаррі і Гейб? Давайте розберемося! Волан-де-Морт - ворог Гаррі. Слово Волан-де-Морт містить в собі 3 слова. Гейб не любить цифру 3. Що ще він не любить? Правильно! Квантову механіку. Хто ще не любить квантову механіку? Правильно! Михаїл! В перших трьох буквах слова "Михаїл", три букви. В слові "три" теж три букви. Як буде по російськи "теж"? Правильно! "Тоже". В слові "Тоже" чотири букви. 4-3+3=4. Про що четвертий фільм про Гаррі Поттера? Правильно! Про Кубок Вогню. В Майнкрафті є вогонь, але не має кубків! Однак там є кубики! Кубик вогню. Давайте загуглим "кубик вогню". Нас відсилає на статтю "Енциклобогії". Там написано: "На курси мажорних мінерів записався один малодосвідчений сапер. На першому ж занятті він зліпив з динаміту квадратні свічки і гніт вставив всередину, щоб просто прикольнутися над інструктором. В наступний день, на роскопках руїн школи підривників був знайдений золотий слиток. З тих пір кожен поважаючий себе криворукий підривник намагається повторити цей досвід, але щось слабенько виходить". Ви теж це помітили? В цьому оповіданні немає слова "ренгеноелектрокардіографічний". В слові "іллюмінат" теж немає слова "ренгеноелектрокардіографічний". А це значить, що слово "ренгеноелектрокардіографічний" вимовляється дуже рідко. Ой, і ще те, що Гаррі Поттер підтверджений іллюмінат.

Випадкова вікі